Waardering van B12 Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 1 juni 2017

4.2
  • Neurologische aandoeningen

Vorige maand eindelijk aan de beurt om verder te komen in mijn B12 avontuur. Huisarts had een extra steuntje in de rug nodig om mij de b12 injecties voor langere tijd te kunnen geven, dit bezoek heeft inderdaad daarin geresulteerd (En de huisarts heeft zelf veel informatie opzocht op internet). Mijn indruk was wat minder, ik was blij dat ik de injecties gewoon meekreeg maar ze hebben eigenlijk niet veel gedaan. Je komt binnen en de arts tegenover je past een standaard brief voor de huisarts aan naar jou verhaal. Het is een soort interview waarbij je zijn punten af werkt... wat naar mijn mening ze ook van tevoren al kunnen vragen (scheelt me de trip naar Amsterdam!). Daarnaast is mijn bloeddruk gemeten en heeft de arts geluisterd naar hart/longen en darmen. Ik stond met een kwartiertje-20 minuten weer buiten. Kreeg de ampullen/spuiten/folium 5mg/vitamine D voorgeschreven, terwijl er alleen een uitslag was van de B12. Extra bloedonderzoek was niet nodig omdat er geen aanleiding toe was (huisarts dacht er achteraf anders over). De spullen kon ik bij de apotheek beneden wel ophalen, die zouden standaard pakketjes klaar hebben staan... Niet dus! Ze hebben zelfs nog moeten bellen naar boven omdat er dingen onduidelijk waren. Apart is ook te noemen dat ze na 3 maanden al af willen gaan bouwen, ook al heb je neurologische klachten... Natuurlijk is dit de enige plek die ik bezocht heb, dus weet niet hoe het er op andere plekken aan toe gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor B12 Kliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.