Waardering van Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas - Bergen op Zoom op 22 november 2017

• Overgewicht

Er word alles heel goed uitgelegd. Wat staat je te wachten.....voor de operatie, tijdens de operatie en wat te doen na de operatie. Ik vind het voortraject ( physio, Dietiste en psycholoog) echt een goede voorbereiding voor wat er komen gaat. Bij de opname word alles nog goed uitgelegd en voor de operatie (als je op de voorbereidingskamer ligt) komt de chirurg nog even een praatje met je maken en tevens ook om je gerust te stellen. Na de operatie word je echt verwend door het verplegend personeel, maar je moet je dan ook wel aan de regels houden die vantevoren  zijn gesteld. Je hoeft geen pijn te hebben of misselijk te zijn. Verpleging staat voor je klaar. Na de operatie is de nacontrole ook supergoed. Ben je thuis en er is iets....bel maar naar de kliniek en je word meteen geholpen....of telefonisch of als ze het niet vertrouwen...gelijk komen. Bij deze wil ik ook Dr Feskens (chirurg) een pluim geven voor de hele goede uitleg en behandeling die ik gehad heb. Ik heb dit ziekenhuis al aan meerdere kennissen vriendinnen en collega's aanbevolen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.