Waardering van Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas - Bergen op Zoom op 27 november 2012

Na 2 maagverkleinende operaties overgestapt naar B.O.Z.Had vitamines tekorten, ernstige vermoeidheid en constant honger. Na de slikfoto bleek de doorgang van maag naar darm te groot te zijn. Mijn eten viel meteen door. Advies; een bandje om de darm achter de maag en andere vitamines. Na lang twijfelen toch me laten opereren. Dr. Feskens kwam voor de operatie nog naar me toe om te zeggen dat het moeilijk kon worden, doordat hij veel verklevingen kon tegen komen. Het is toch gelukt en via een kijkoperatie. Ben hem zo dankbaar dat hij de moed niet heeft opgegeven en 3.5 uur heeft gewerkt om het toch voor elkaar te krijgen. Dag erna zei hij tegen mij dat je voor het belang van je patiënt moet gaan en niet voor jezelf. Ik voel me een mens en geen nummer. Dank U wel Dr Feskens voor de goede zorgen en goede nazorg. Ik voel me lekker en zonder honger en mijn vitamines weer op peil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bariatrisch Centrum Zuid West Nederland - Behandelcentrum voor Overgewicht en Obesitas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.