Waardering van Behandel Centrum Neurologie - Veldhoven op 17 april 2019

• N.v.t.

9.5
  • Spanningshoofdpijn

Ik ben naar dokter Dellemijn gegaan voor migraine en andere heftige hoofdpijnen. Ik nam het medicijn topiramaat wat geen succes was wegens de bijwerkingen. Ik ben nu een paar weken begonnen met amitriptyline 20mg. Ik slaap veel beter ben opgewekter enz... Voorheen gebruikte ik imigran neusspray maar ik gebruikte er zoveel van dat ik meer hoofdpijn kreeg. Dokter Dellemijn heeft op tijd ingegrepen op die hoeveelheden imigran. Mijn huisarts had iedere week wel een doos van 6 stuks klaarstaan bij de apotheek. Ik ben nu al een hele tijd terug gestopt met imigran en het gaat veel beter. Je mag samen meedenken met de arts wat voor behandeling je wou.  Ik neem nu 20mg amitriptyline en heb een goed medicijn gekregen voor als ik heftige hoofdpijn heb.  Ik heb net een paar dagen geleden een botulinebehandeling gehad en nu is het kijken of dit goed gaat. De dokter luistert goed naar je,raffelt een consult niet af, daar kunnen de huisartsen nog iets van leren. Ik ben zeer tevreden.Zou hem zeker aanbevelen en ook als er iets is,je mailt hem en dezelfde dag heb je nog een antwoord.

Bent u of werkt u voor Behandel Centrum Neurologie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.