Waardering van Behandel Centrum Neurologie - Veldhoven op 3 juni 2019

9.9

Vanaf het allereerste contact was en is het een verademing om met deze uitermate vriendelijke en deskundige mensen in contact te komen. Met al onze ziekenhuis ervaring (en dat is héél wat) waarover we overigens zelden te klagen hadden, is dit toch van een geheel ander niveau. De rust, het vanaf zin één "ik-ben-in-goede-handen-beland" en de grote angst "begrijpen-ze-mij-wel-door-al-de-complexiteit" die direct weg was, maakten het dat ik na afloop als een idioot liep te glimlachen. De snelheid van handelen, dat immens belangrijke gevoel dat je op de juiste plek bent beland of zoals in mijn geval dat je alsnog wel verder wordt verwezen, het geeft je als patiënt dat heel belangrijke vertrouwen! Niet alleen de arts dokter Dellemijn is een voorbeeld hoe een goed arts om zou moeten gaan met patienten, wat een fijne man en heer! Maar ook de dame(s) die ons telefonisch te woord stonden en ons hebben ontvangen, we zijn gewoon verwend! Méér dan een aanrader! Bij deze nogmaals mijn hartelijke dank voor alles!

Bent u of werkt u voor Behandel Centrum Neurologie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.