Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten)

Overige kliniek

uit 719 waarderingen

Waardering van Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten) - Hilversum op 29 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ooraandoeningen

Ik ben zeer tevreden over mijn behandelingen die ik krijg bij van Linschotenspecialisten. De afspraken die ik met mijn specialist maak worden altijd voortreffelijk behandeld. Ik kan bijna altijd direct of op zeer kort termijn terecht bij mijn specialist. Mijn specialist heeft heel veel aandacht voor mij en wat belangrijk is dat ik als patiënt in mijn waarde wordt gelaten. Tevens luistert mijn specialist altijd goed naar mijn klachten en vinden we vaak de juiste oplossingen met elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.