Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam Zuidoost, AMC / De Rode Luifel - Amsterdam op 28 februari 2019

• N.v.t.

2.8

De arts in het bijzijn van een arts i.o. (de toekomst) heeft super slecht naar mij geluisterd. Ruim 10 jaar pijn geleden omdat ik niet aan de pil wilde en zij adviseert mij zonder een indicatie de pil. Ik wilde de reden van mijn pijn weten en zij adviseerde Anti-depresiva. Ik wilde een PAPIII test en zij testte voor geslachtsziekte (geen partner). Mijn huisarts dacht aan Edometriose en hier deed ze er totaal niets mee! Zij zei letterlijk "ik moet mijn stappenplan doorlopen: 1- Anti-depressiva 2- Naproxen 3- De pil 4- ...". Deze arts heeft mij alleen maar veel tijd (maanden), veel geld (toch nog naproxen en iets voor de maag in huis gehaald en niet genomen) en veel stress bezorgd. Aan het eind, word ik als een patiente kwalijk genomen omdat de zorg duur is geworden maar de artsen kijken niet naar zichzelf! Ipv op goed geluk allerlei voorstellen te doen, had ze mij naar Bronovo ziekenhuis moeten verwijzen waar wel Endometriose specialisten zitten. Een gynaecoloog die niets met Endometriose doet en of van afweet, is zorgelijk!  Vrouwen lijden onnodig veel pijn en krijgen verkeerde behandeling. Triest!

Reactie van/namens Overige kliniek Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam Zuidoost, AMC / De Rode Luifel - Amsterdam

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Wij zullen uw toelichting inzetten om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren.
Wij betreuren het ten zeerste dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft ondervonden in onze kliniek.

Mocht nog behoefte hebben dan komen wij graag met u in contact om uw ervaring verder te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Klachtenfunctionaris Bergmanclinics Vrouwenzorg
Amsterdam -Zuid Oost

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam Zuidoost, AMC / De Rode Luifel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.