Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam - Amsterdam op 21 september 2020

• N.v.t.

3.8

De arts (gynaecoloog) in deze kliniek komt haar beloftes niet na. Tijdens het eerste consult vond er een controle plaats en werd het een en ander geconstateerd. Arts zag het probleem van de klacht, maar voor de zekerheid kreeg ik een verwijzing naar de bekkenbodem fysio. Ondanks ik deze eerder heb gevolgd. De fysio heeft destijds geconstateerd dat er niks mankeerde aan mijn bekkenbodem. Dit was grondig onderzocht. Gynaecoloog legt uit (en schets op papier) dat er een kleine ingreep mogelijk was indien de klacht niet zou afnemen. Ik had hier vertrouwen in. Paar maanden verder ben ik geen stap vooruit gekomen. Er vond weer een controle plaatst. Arts wilt geen ingreep uitvoeren en verwijst mij weer door naar een ander specialist! In deze kliniek word ik aan het lijntje gehouden. De klachten blijven aanhouden en worden niet serieus genomen.

Reactie van/namens Overige kliniek Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam - Amsterdam

Geachte mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft in onze kliniek.

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Hartelijke groet,

……
Klachtenfunctionaris
Bergman Clinics |………….

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.