Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam - Amsterdam op 5 oktober 2018

7.6

De behandeling in Amsterdam Buitenveldert heb ik als goed ervaren. In de behandelend arts/specialist had ik vertrouwen. Ik ben geopereerd in Bergman clinics te Hilversum. Hier merkte ik duidelijk dat deze locatie nog niet lang in gebruik was. De verpleegkundige waren aan het zoeken, waardoor de begeleid minder was. Verder viel het herstel mij erg tegen. Ik had klachten die niet in de informatie stond die ik mee had gekregen. Bij navraag bleken deze klachten bij meerdere vrouwen voor te komen. Het herstel heb ik onderschat en duurde langer dan verwacht. Nu gaat het goed en merk ik zeker verbetering van de klacht waarvoor ik ben geopereerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.