Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam - Amsterdam op 2 december 2019

7.1

Er kan wel betere zorg worden verleend aan het herstelproces. Na 8 weken controle werd mij verteld dat alles weer op de goede plaats zat. Maar ik ben nog heel onzeker geweest over wat ik wel en wat ik niet mocht doen. Ik ben zelfs terug geweest voor een nacontrole. Ik heb toen aangegeven dat ik nog pijn ervaar van onderen en dit was een half jaar na de operatie. De specialist gaf aan dat ik mijn spieren teveel aanspan. Zij heeft mij toen doorverwezen naar een bekkenbodemfysio. Die gaf mij aan dat dit niet het geval was. Ik doen nu oefeningen met haar en thuis om mijn bekkenbodemspieren opnieuw te leren spannen en ontspannen. Maar ik voel nog wel degelijk pijn als ik bijvoorbeeld zwaar huishoudelijk werk doe (stofzuigen, bedden opmaken etc.) Ik heb het boek gelezen van dr. Roovers. weliswaar een heel goed boek, maar de herstelperiode wordt wel heel positief benadrukt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.