Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven

Overige kliniek

Professor Bronkhorstlaan 10 Gebouw 60 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Vrouw

1385 resultaten voor je selectie:

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zou niet weten ze men beter zou moeten doen. Ik was erg tevreden over de benadering en de behandeling.

9.7
26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer deskundig geholpen. Ik heb snel last van paniekaanvallen in dergelijke situaties, hier hebben ze me zeer goed in ondersteund. Erg prettig

13 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

ben 1 keer ter controle geweest daarna iet meer. Arts zou na 4 weken bellen om te vragen hoe het was maar helaas niet gebeld

6.4
11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voelde me echt gehoord. Mijn ervaring met deze kliniek heb ik als zeer prettig ervaren.

7 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

ben wel tevreden over behandelimg

9.6
19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende artsen en erg fijn dat deze klinieken er zijn als de ziekenhuizen vol zijn tijdens de pandemie. Ik ga er vol vertrouwen naar toe.

19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Was geopereerd maar na 1 jaar was de verzakking weer terug

8.3
19 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige behandeling op verpleegafdeling met luxe zorg en genoeg mensen.

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na een second opion in de kliniek terecht gekomen. Diagnose dezelfde, maar de voorgestelde behandeling veel effectiever. Sindsdien bij de kliniek gebleven voor controles. Prima ervaring!

9.1
25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Artsen nemen de tijd. Je mag meepraten en meedenken. Goede samenwerking artsen onderling. Zeer behulpzaam met alle vragen of verzoeken. Kortom uitermate tevreden. Zeer bekwame artsen

9.2
25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige en deskundige benadering van Drs Vis Ik had graag vooraf geweten dat zij niet zelf het het consult doet maar later aanschuift.

9.1
25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Erg duidelijk en open in communicatie. Heldere uitleg, afstemming mogelijk.

25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling voor en na operatie zeer zorgvuldig! Operatie nu pas week geleden en mijn gevoel zegt dat het allemaal verbeterd is! Had zeer veer vertrouwen in beide gynaecologen, DrSchweitzer en Dr. la...

Reactie van/namens Overige kliniek Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven - Bilthoven

Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op:...
4.9
18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima, eenmalig bezoek en medicatie. Na 2 maanden werd ik gebeld hoe het ging ter controle.

7.8
18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de zorg welke mij geboden is in de Bergman kliniek. Ik had alleen veel moeite de juiste locatie en vervolgens het juiste gebouw te vinden. Ik vond het net een doolhof! Het...

26 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon snel terecht en ben zeer tevreden over mijn behandeling van LS. Ik kan altijd bellen als het nodig is!

8.6