Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven

Overige kliniek

Professor Bronkhorstlaan 10 Gebouw 60 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Vrouw

Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven - Bilthoven op 20 oktober 2016

Borstverkleining

Goede ervaring met dr. van Engeland, welke een week geleden mijn borstverkleining uitvoerde. Aardige vrouw die weet waar ze het over heeft. Laura Gerritsen hield keurig contact met mij tot aan de operatie om alles uit te leggen en me te woord te staan.Iedereen was even zorgzaam als betrokken: de anesthesist maakte grapjes tegen mijn zenuwen, kwam me zelfs nog opzoeken na zijn dienst,  meiden op de OK waren heel vriendelijk en de verpleegkundigen waren allen even lief.En dat alles is zo belangrijk als je zenuwachtig in een bed ligt.Over het eindresultaat kan ik nog niks zeggen daar het pas 1 week geleden is maar voor nu lijkt het goed geslaagd.Niets dan lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.