Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven - Bilthoven op 1 oktober 2017

8.8
  • Blaasverzakking

Volvertrouwen ben ik de operatie in gegaan. Mede door de persoonlijke aandacht , goed uitleg ( ook via de app) en ondersteuning. De gynaecoloog kwam me persoonlijk halen om mee te lopen naar de operatiekamer . Heel bijzonder .Na de operatie en de volgende ochtend kwam ze langs om te vragen hoe het gaat . Dat geeft een heel goed gevoel .Het is heel  fijn om een eigen kamer te hebben voor als je moet blijven.  Jammer is dat je niet zelf het licht uit kan doen vanuit je bed . De kwaliteit van de tv is niet zo super .Verder is de verzorging prima . Alhoewel bij de intac gaven ze aan de volgende morgen tussen 8 en 9 op gehaald te moeten worden omdat de clinic sluit.In praktijk is dat niet zo . Daar ik langer nodig had om met ontslag ging ik pas om 10.15 naar huis. De verpleging had alle tijd voor me. Mocht ik weer geopereerd moeten worden zal ik het zeker weer daar laten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.