Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Hilversum - Hilversum op 19 december 2020

7.6
  • Blaasverzakking

Ben tevreden over bereikbaarheid, contact en bejegening. Ook heb ik vertrouwen in een goede behandeling door de hulpverleners. Wel zijn ze erg jong, en wisselt het veel. In drie bezoeken had ik 4 behandelaars gezien. En dat op intiem terrein. Momenteel hoop ik bij dezelfde te blijven. Vind wel, dat er snel tot handelen wordt overgegaan. Heb een overweging van voor en tegens en informatie hierover naar mijn idee af moeten dwingen. Is er haast? Een goed overwogen gesprek voor onderzoek en handeling zie ik als ‘ in de grondverf’ zetten voor een uiteindelijk goed resultaat . Dit niet alleen in de intake. Patiënt heeft ook tijd nodig, proces is nieuw. Voor de hulpverlener is het bekend terrein. Hulpverlener gaat snel over tot noodzakelijk technische handelingen. De patiënt ervaart het subjectief. Oog hiervoor belangrijk voor goede beleving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.