Waardering van Bergman Clinics | Vrouw | Hilversum - Hilversum op 28 juli 2020

• Fibromyalgie

Na jarenlang ziek te zijn geweest van wat bleek mijn borstimplantaten die siliconen en en tal van andere toxische stoffen (waaronder zware metalen) 21 jaar lang in mijn lijf hebben 'gezweet', de zogenaamde 'gelbleeds', heb ik na tips van andere vrouwen dr Franziska Lichtenegger mijn explantatie laten uitvoeren enbloc, d.w.z. met het gehele kapsel eromheen uit het lichaam. De kapsels zijn naar het lab gestuurd ter onderzoek op bepaalde kankercellen en aanwezigheid siliconen. Hoewel mijn implantaten aan de buitenkant nog gaaf waren, hebben ze 'gezweet' met desastreuze gevolgen voor mijn gezondheid. De deskundigheid die dr Franziska heeft om het gehele kapsel te verwijderen zonder mijn originele borsten te verwoesten is niet vanzelfsprekend bij chirurgen die explantaties uitvoeren. In tegenstelling tot een paar andere (vooraanstaande) plastisch chirurgen namen haar secretaresse M. Bosman en dr Lichtenegger mijn gezondheidsklachten direct serieus. Teven uitstekende verpleging gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Vrouw | Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.