Boerhaave Medisch Centrum

Waardering van Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 18 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Behandeling: explantatie siliconen-implantaten/borstlift/liposuctie buik/lipofilling borsten. Mijn siliconen implantaten waren inmiddels 20 jaar oud en hoewel een mri scan aantoonde dat ze niet lekten had ik toch allerlei klachten en besloot dat het tijd was om ze eruit te halen. In verband met mijn leeftijd en de kennis van nu dat die dingen maar 10 jaar meegaan besloot ik om geen nieuwe implantaten te nemen maar om te kiezen voor lipofilling. De chirurg Drs. Schuringa schatte in dat het resultaat na explantatie/lipofilling een cup-B zou zijn. Dit is ook precies wat er uit is gekomen. Voor mij boven verwachting. Drie maanden na de operatie pas ik nog gewoon in de BH's die ik met mijn implantaten ook droeg, enkel de bovenpool is wat minder gevuld maar dat vind ik eigenlijk wel natuurlijk en passen bij mijn ouder wordende lichaam. Al met al heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boerhaave Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.