Waardering van Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 4 december 2019

Dr. L.P van der Weij nam ruimschoots de tijd tijdens het consult om de behandeling uitgebreid met mij te bespreken en uit te leggen. Na het consult vond er nog een gesprek plaats met zijn assistente voor verdere uitleg van procedures voor en na de operatie. Tevens werd er een patient portaal aangemaakt waar je afspraken en documenten over de behandeling zodat je dit op je gemak thuis nogmaals kon nalezen en bij eventuele vragen de kliniek telefonisch kon benaderen voor verdere uitleg. De dag van de behandeling en opname verliep zeer professioneel en gerust gevend. Zeer kundig OK personeel en natuurlijk de zeer ervaren en kundig Chirurg Dr. van der Weij. Al met al kan ik deze Kliniek en Chirurg als zeer uitmuntend beoordelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boerhaave Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.