Boerhaave Medisch Centrum

Waardering van Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 22 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Na lang twijfelen en wikken en wegen een liposuctie laten uitvoeren. Dr van de Kar. Topchirurg. Geeft goeie uitleg, was vriendelijk en gaf me een goed vertrouwen. De anesthesisten ook aardige mannen! Ze stelde me zeer gerust. Op de dag van de operatie zeer zenuwachtig. Alleen echt geen optimale zorg gehad van de verpleegkundigen! Ik was als laatste aan de beurt en de operaties waren 2 uur uitgelopen. Op zich niet erg, kan gebeuren. Toen ik ontwaakte uit de narcose werd mij totaal geen zorg geboden. Ik werd wakker en niemand die wat tegen me zei. Ze hijstte me in mijn drukpak en ik werd naar de uitslaapkamer gebracht. Ik moest zelf om eten en drinken vragen terwijl ik al meer dan 15 uur nuchter was! Ik begrijp dat jullie naar huis wilde, maar ik voelde me echt genegeerd. Dit mag echt wel verbeterd worden, want terwijl ik op mijn operatie wachtte werden de andere patiënten met goeie zorg behandeld!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boerhaave Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.