Waardering van Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 14 november 2019

8.4

Zeer tevreden over de arts en het proces. Goede informatie gehad bij het intakegesprek en besloten de operatie te doen. Bij aankomst voor de operatie was het allemaal wat hectisch, er was onvoldoende afstemming met de arts en de verpleegkundige waardoor alles snel snel snel moest, maar uiteindelijk liep de operatie bijna twee uur uit en moest ik dus wachten. Bij de operatie zelf werd ik erg op mn gemak gesteld en heb de operatie zelf dan ook als minder heftig ervaren dan verwacht. Het herstel vond ik wel heel zwaar. Ik had de schaamlipcorrectie met clitorishood. De eerste week was de pijnmedicatie te licht en liggen in een zelfde houding is zwaar, dus dat was doorbijten. Uiteindelijk heel blij met het resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boerhaave Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.