BreinPoli, locatie WZH Nieuw Berkendael

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Niet aangeboren hersenletsel

Het instituut is nauwelijks bereikbaar, afspraken worden slecht gecommuniceerd, mailtjes worden niet beantwoord, dokters verschijnen te laat of niet op afspraken. Ik heb zelf op relatief jonge leeftijd NAH opgelopen en dacht dat er nog wat mogelijkheden waren voor herstel. September 2019 is mijn behandeling gestart met het doel van de behandeling, naar mijn idee, om mijn klachten van NAH te behandelen/verlichten voor zover dat mogelijk zou zijn en vervolgens te kijken naar mogelijkheden voor re-integratie in de maatschappij. Het doel van de behandeling bleek slecht te zijn gecommuniceerd. Het werd al snel duidelijk dat revalidatie geen prioriteit had. Er werd niet geluisterd naar mijn klachten, bovendien werd sterk de indruk gewekt dat het beste toekomstperspectief dat voor mij mogelijk was om maar veel op bed te gaan liggen. Van een behandeling op maat was geen sprake. Uiteindelijk was ik volledig op mezelf aangewezen om een behandelplan te maken waarin wel ruimte was voor herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BreinPoli, locatie WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.