DC Klinieken Breda

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Behandeld door Dr Van Tilburg vanwege kramppijn in mijn bilspier. Meteen een tweetal injecties. Geen enkel resultaat qua pijn, ook niet na 3 maanden. Tweede maal stelde de dokter dat het dan aan mijn rug moest liggen. Meteen een epidurale injectie in mijn rug. Na 3 maanden weer geen enkel effect. Nogmaals afgesproken en toen wilde de dokter met een naald mijn pijnspots in mijn bilspier opzoeken. Toen ik doorhad dat hij gewoon weer dezelfde behandeling als de eerste keer wilde doen, ben ik opgestapt onder vermelding dat ik er geen vertrouwen in had. Ben toen in twee minuten weggestuurd met een folder van een fysiotherapeut. Deze dokter wil alleen pijninjecties doen en kijkt niet naar oorzaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.