DC Klinieken Breda

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Erfelijke aandoeningen

Ik belde woensdag middag. Donderdag kon ik bij de arts terecht. Hij heeft mij alles heel duidelijk uitgelegd. Vrijdag kon ik al terecht voor mijn eerste S-ketamine infuus. Dat werkt fantastisch. Eerst was ik redelijk wanhopig van overal pijn hebben en nu heb ik bijna geen pijn, alleen mijn rug kan beter voelen. Er is daar een dame die erg goed kan prikken. Ze prikt altijd mij. Ik vertrouw haar. De mensen die daar werken zijn bijzonder geduldig en vriendelijk. Na een aantal uren infuus mag je op de rolstoel naar het toilet ivm wankel op je benen staan

Reactie van/namens Overige kliniek DC Klinieken Breda - Breda

Dankuwel voor de waardering. Heel fijn te weten dat de behandeling u zo goed helpt. Dat horen we graag!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.