DC Klinieken Breda

Hoge Mosten 50-62 4822 NH Breda
Deze locatie is onderdeel van DC Klinieken

188 resultaten voor je selectie:

22 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Enorm goed en snel geholpen met zeer vriendelijk personeel ik werd gehoord en er werd gehandeld.

9.5
12 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

alles heel vlot gegaan, Geen wachttijden. Personeel heel veel aandacht voor de client/Alleen de koffieautomaat geeft geen smaakvolle koffie

10 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

alles goed geregeld en netjes uitgelegt.

7 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel snel, goed en prettig geholpen

8.8
5 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heb inmiddels mijn 3e pijnbehandeling gekregen en ben zeer tevreden over het resultaat .Hele fijne arts en vriendelijk personeel , ben heel blij dat ik DC klinieken heb ontdekt .

9.7
2 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben er snel en netjes geholpen. Er wordt écht geluisterd naar mij.

9.8
2 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben behandelt voor rugpijn maar nog niet het gewenste resultaat bereikt nu een nieuwe behandeling ondergaan hopelijk met een goede afloop.

12 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

I.v.m. chronische pijnklachten bij DC Klinieken Breda gekomen, na al veel andere klinieken te hebben bezocht. Dr. Van Tilburg is een zeer empathische arts, die heel goed luistert en openstaat voor...

9 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Inderdaad geen wachtlijst, ik kon dezelfde week dat ik belde terecht. En na een gesprek met de specialist kon ik aansluitend direct de behandeling starten.

5 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

niet lang wachten,ik ben geen nummer,zeer vriendelijk , betrokken , en kundig personeel, goede nabehandeling,prima.

16 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel snel en goed geholpen .Was al in het ziekenhuis , van die diagnose klopte werkelijk niks. Hier wel gelijk duidelijkheid en een paar dagen later al geholpen. Top alleen maar lof voor Dc Breda.

8.9
12 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is goed. Ze doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk te behandelen. Lukt niet altijd meteen, maar stap voor stap voor stap komt het goed

9 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een en al oor duidelijke uitleg over behandeling en nazorg. Een fijne en zeker patiënt vriendelijke zorg.

9.6
9 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vakkundig vriendelijk en duidelijk. Binnen 2 dagen na afspraak op pijnpoli geholpen. Echte betrokken Zorg bestaat nog in Nederland

28 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en lief behandeld moet nog even afwachten of het helpt, aanhechting van de ham strings

9.1
28 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Noch nooit een arts gehad of verpleegkundige die zoveel uitleg en aandach gaf.Het was zeer relaxed en vriendeljk.eindelijk eens een arts die luistert en niet constant op pc zat.super.

9.7
8 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijk geholpen en er word na jaren eindelijk eens goed geluisterd door een goede arts die weet wat mijn zeldzame ziekte inhoud. effect van de behandeling laat ik in het midden omdat dat...

23 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was super bang voor de zenuwblokkades behandeling. Maar het lieve personeel heeft mij gerust gesteld. Een dikke 10 voor het uitvoeren van de behandeling. Van de ingreep (mega lange naalden) heb ik...

7.9
10 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

heb het als heel prettig ervaren goede uitleg over de behandeling vriendelijken mensen ben heel tevreden over het kliniek

9 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gegeven wachtlijst; meteen afspraak met intake gesprek, na intakegesprek direct behandeling zonder nogmaals weken op een nieuwe afspraak te hoeven wachten. Dat is heel fijn voor een patiënt met...