DC Klinieken Breda

Hoge Mosten 50-62 4822 NH Breda
Deze locatie is onderdeel van DC Klinieken

14 resultaten voor je selectie:

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kreeg uitgebreid uitleg via email, telefonische uitleg. Waarna ik nog een paar dingen duidelijker wilde zien, waarna ik nog een email kreeg, zodat ik het kon printen. Ik de kliniek ging alles kalm...

5 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de gang van zaken, communicatie, behandeling en nazorg. Zou zeker aanraden !!

9.2
3 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

vanmorgen een Gastroscopie ondergaan ik werd hier ontzettend aardig en goed doorheen geholpen door de zusters, echt ontzettend lieve mensen.

4 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ook klantvriendelijk is een 10 waard

29 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed bijgestaan tijdens de endoscopie ! En nazorg is ook goed verlopen , tevreden

14 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig en deskundige medewerkers.

21 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het kan alleen maar slechter dus houden zo!

9.5
18 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We vonden t parkeren lastig om een plek te vinden, ze vergaten de patiënt een vragenlijst te geven voor meer informatie.

7.2
7 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer proffesionele en persoonlijke begeleiding. Meteen na colonoscopie gesprek met arts. Snelle behandeling, korte wachttijd. Goede parkeergelegenheid. Kortom: zeer relaxed.

9.8
1 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer te spreken over deze kliniek. Na verwijzing huisarts binnen een dag een telefoontje voor een afspraak en binnen een week geholpen. De uitslagen worden met je besproken. Echt een aanrader!

25 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Snel aan de beurt, vriendelijke en persoonlijke benadering, goede behandeling en prima nazorg.

30 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het maken van de afspraak via het algemene nummer liep niet vlekkeloos. Later wel echt heel goed hersteld. Vanaf de afspraak tot en met de behandeling super geholpen. Heel betrokken persoonlijke...

9.3
4 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

colonscopie gad. Duidelijke intake en informatievoorziening. Ook duidelijke uitleg vlak voor onderzoek. Deskundig, vriendelijk personeel, proberen je heel erg op je gemak te stelken. goede nazorg.

12 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

alles heel vlot gegaan, Geen wachttijden. Personeel heel veel aandacht voor de client/Alleen de koffieautomaat geeft geen smaakvolle koffie

9.3

Filters