DC Klinieken Lairesse

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Dikkedarmkanker

Erg prettig behandelcentrum. Het begint met een uitzonderlijke vriendelijke telefonische helpdesk, goed bereikbaar, en blijvend geduldig als je een paar keer achter elkaar probeert of je eerder terecht kan op een eventueel vrijgekomen plek. Telefonische intake met verpleegkundige ook heel prettig. Ontvangst op lokatie eveneens prettig en zorgzaam. Zeer deskundige arts en verpleegkundigen. Colonoscopie heel goed te doen zonder roesje/verdoving, als je dat wil, zoals ik. Arts kort maar krachtig in communiceren van zijn bevindingen. Stelt gerust (uiteraard: als dat kan, zoals gelukkig bij mij). Was tweede keer dat ik, bij dezelfde arts, dit onderzoek had. Alles verloopt efficiënt. Het is kleinschalig. Geen ziekenhuissfeer (wat voor mij belangrijk is: ik kom nooit in ziekenhuizen en hoop er ook zo lang mogelijk weg van te kunnen blijven). Als wat je nodig hebt op hun menu staat, raad ik de kliniek voor 100% aan.

Reactie van/namens Overige kliniek DC Klinieken Lairesse - Amsterdam

Wat goed te horen dat u zo tevreden bent over de geboden zorg. We waarderen het dat u deze beoordeling heeft willen schrijven. Dankuwel daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Lairesse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.