Waardering van DC Klinieken Lairesse - Amsterdam op 6 augustus 2018

4.4
  • Darmkanker

Terplaatse zeer onaardig personeel.Snauwt, ongeduldig en krijg nog net niet ; opschieten! Te horen.Oncoloog dokter Sikkings  is ook niet van gerustelling of zachthandig.Meer t idee dat hij gootsteen ontstopt dan inwendig(gevoelig)  onderzoek uitvoerd.Eerder vergelijkbaar onderzoek gehad, pijnloos, door n heel vriendelijk, zachthandig dokter. Het kan dus wel.Men bied na een darm onderzoek, een tosti aan!Net als je 15 min geleden hebt verteld dat hard eten en brood , je pijn doet. Wie verzint dat?Bij bellen voor uitslag, geklungel aan de telefoon.Je bent best zenuwachtig en dan vragen -maar waarom beld U? Welke behandeling? Ik kan niets vinden, U bent niet bekend bij ons!Sorry?! (Dit na de behandeling)

Reactie van/namens Overige kliniek DC Klinieken Lairesse - Amsterdam

Geachte heer/mevrouw,

Uiteraard hopen we dat elke patiënt bij ons een positieve ervaring heeft met zowel het verplegend personeel, de specialist als de administratief medewerkers. Zo te lezen is dit bij u helaas niet het geval geweest. Wij zouden hier graag met u over in gesprek willen en hopen dan ook dat u contact met ons zou willen opnemen.

Met vriendelijke groet,

DC Klinieken Lairesse

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DC Klinieken Lairesse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.