Waardering van De ProstaatKliniek Almelo - Almelo op 24 februari 2018

• Prostaatvergroting

Eind november ben ik door Dr. Dijkema van De Prostaatkliniek uiterst kundig behandeld met het doel mijn tot 120 gram  vergrote prostaat te verkleinen. Dat is prima gelukt. Eerst anderhalf uur met "de groene laser" en aansluitend ook nog met "de gewone TURP". Na twee nachten ben ik "met een ferme jongensstraal" uit het ziekenhuis (Hengelo) ontslagen. Na controle onlangs in januari nu geheel uit behandeling. Gevrijwaard van problemen gedurende de komende 12 jaar (schatting). Vanaf het moment dat ik De Prostaatkliniek via "googelen" ontdekte niets dan lof! Allereerst het mailcontact via deze website in het voortraject. Binnen 24 uur een reactie in de mailbox met adviezen en toelichtingen. In dit geval uroloog van dr. Roelink. Een eerste prima en prettig consult met hem in oktober. Opmaat naar de laserbehandeling want daar kwam ik voor. Tussendoor verzandde een poging tot zelfkatherisatie maar dat lag aan mij. Gevolg was wel het plaatsen van een buikkatheter, door dr. Dijkema, voor de duur van zes weken. Die ervaring had ik nog niet maar alles went. Op het moment dat deze katheter gewisseld moest worden kon dat samenvallen met de laser-turp behandeling. Met genoemd resultaat. Op de dag van de ingreep naderhand uitgebreid ervaringen uitgewisseld met de drie andere "prostaatmaten" op mijn kamer. Met mailcontact bleven we ons herstel volgen. Na een half jaar katheter dragen, gevolg van eerdere klachten en spoedopname tijdens zomervakantie 2017 in ziekenhuis in Oostenrijk, voelt een en ander als een bevrijding. Ik ben 65 jaar. Niets dan lof voor het hele team Urologie van ZGT en de heren Roelink en Dijkema in het bijzonder. Een prettige sfeer, kundig, empathisch. Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De ProstaatKliniek Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.