Deborah Smaal Hair Transplantation

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Haaruitval

21 augustus 2020 ben ik behandeld door Deborah Smaal en haat team. Het was in één woord: Geweldig! Drie weken voor de behandeling zat ik voor het eerst bij Deborah aan taf tijdens het consult. Nerveus en enthousiast tegelijk. Van mijn nerveusiteit was na een kwartier weinig over. Met de werkwijze en persoonlijkheid is die nerveusiteit zo verdwenen. Een week geleden de behandeling gehad. Erg zenuwachtig kwam ik binnen, kalm en bijna uitgerust ging ik naar buiten. De mate waarin gewerkt wordt met rust en begrip is zeldzaam. De kliniek is tijdens de behandeldag geheel van jou, je zult er niemand tegen komen en jij staat in het middelpunt. Jij bepaalt hoe de dag verloopt en je geeft zelf aan wanneer je pauzes wilt. Ik ben ontzettend blij met het resultaat na 1 week. De korsten zijn er af, nog ietwat last van roodheid maar dat hoort erbij. Zelf heb ik wel veel last van het donorgebied gehad maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik kan Deborah Smaal alleen maar aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deborah Smaal Hair Transplantation? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.