Deborah Smaal Hair Transplantation

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Cosmetische behandeling

Wat heb ik een mooie dag gehad bij Deborah en haar team. Half 9 kwam ik aan in de kliniek en we zijn toen rustig begonnen. Eerst een lekker babbeltje, wat papierwerk en wat te drinken. Erna foto’s laten maken en al vrij snel (wat ik ook wilde) begonnen met de extractie. Voor mijn gevoel ging dit redelijk snel. 1600 grafts op ongeveer 2,5 uurtjes? Erna gelunched (verzorgd door Deborah) en in een rustig overleg met Deborah de nieuwe haarlijn getekend en toen zijn we begonnen aan het terugplaatsen van de grafts. Op aanbeveling van Deborah heb ik tijdens het terugplaatsen American Murder: The Family Next Door gekeken. Soms vergat ik gewoon dat ik in de stoel zat voor een haartransplantatie. Kort na de documentaire was ik klaar en voelde de dag compleet en niet te lang. Héél veel dank ook aan Miriam en Marianne. Zij hebben de extractie en de terugplaatsing gedaan en waren de hele dag vriendelijk en zorgzaam. Top team! Het fijnste vond ik nog de volledige focus en zorg voor Mij. Dankjewel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deborah Smaal Hair Transplantation? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.