Diabeter Rotterdam

Overige kliniek

Blaak 6 3011 TA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Diabeter

Waardering van Diabeter Rotterdam - Rotterdam op 14 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Diabetes

Diabeter was warm en persoonlijk. Afspraken werden nagekomen. En planningen werden gehaald binnen tijdsbestek. Nu een aantal jaren verder heeft mijn kind meerdere artsen en verpleegster gehad, veel nieuwe gezichten telkens. De arts die wij nu hebben behandeld mijn kind alsof hij 25 is en is heel hard naar mij toe. Ik word er op nagekeken en krijg ter plekke een hele preek alsof ik zijn kind ben. En dat terwijl mijn kind iets zegt tegen de arts. En dan heb ik het echt puur over zijn communicatie. Het is niet zo een fijne arts! Daarnaast worden afspraken niet meer nagekomen. Wanneer de arts iets moet uitzoeken of overleggen en hij geeft aan dat we volgende week dinsdag weer bellen dan hoor ik helemaal Niets meer van hun. Het is ook zeer vervelend dat je vroeger afspraken kon maken en dat ze het nu opleggen per mail. En nu gaat alles om geld. Psychologen die ze hadden komen en gaan. Wanneer ze er zijn sta je op de wachtlijst en je begint telkens onderaan. Kortom pffffff.

Reactie van/namens Overige kliniek Diabeter Rotterdam - Rotterdam

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. We zouden graag met u persoonlijk overleggen wat er is gebeurd en wat we eraan kunnen doen om uw ervaring te verbeteren. Dat kan allereerst via het behandelteam, of indien u dat liever heeft, via onze klachtenfunctionaris. Via klacht@diabeter.nl kunt u met haar in contact komen.
We hopen van u te horen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Diabeter Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.