Waardering van Fertiliteitskliniek Twente - Hengelo op 12 juli 2019

8.7

via de fertiliteitskliniek in Hengelo hebben we een dochter van 2,5 jr. We zijn nu alweer wat langer bezig voor een tweede kindje, via dezelfde weg (IUI)Het voelt haast als thuiskomen in de kliniek, is natuurlijk niet de bedoeling maar we worden altijd fijn en vol begrip ontvangen. Het enige nadeel vind ik dat ze telefonisch niet altijd goed bereikbaar zijn. Gelukkig kan je ook veel via de mail regelen op het gebied van medicijnen.Toen het even teveel werd, stelden ze meteen maatschappelijk werk voor, heel erg fijn want dit was juist even nodig. Ze gaan heel direct en kundig te werk. We hebben veel verschillende artsen gehad en heb daar geen problemen mee. Je kunt altijd je vookeur aangeven. Ze zijn voorstander om je zelf mee te laten beslissen en volg dan ook mijn eigen intuitie wat het erg prettig maakt. Ben heel erg blij met deze kliniek en hoop snel zwanger te zijn van ons tweede kindje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fertiliteitskliniek Twente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.