FlexClinics Orthopedie

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 69 waarderingen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Na veel misère met mijn heupprothese en 3 luxaties kwam ik voor een second opinion bij dokter Joris van der Lugt van FlexClinics terecht. Vanaf het eerste contactmoment met de manager operations was het bingo. Slagvaardig, betrokken, oprecht geïnteresseerd en bovenal vakkundig en werkend volgens de nieuwste inzichten en met de nieuwste technieken. Niet onbelangrijk: tussen het eerste consult en de operatie slechts vijf weken zat. Uitleg over de procedure, anesthesie, de operatie, en het herstel waren helder en to the point. Hetzelfde geldt voor de kwaliteit van de nazorg. Heel uitzonderlijk vond ik de teamgeest en het plezier in het werk van alle Flexclinics-medewerkers die ik meemaakte. Van ''hoog tot laag'', iedereen was plus100% bezig het beste uit zichzelf, elkaar én de patiënt te halen. Zelf werkend in de innovatie van de geneeskunde opleiding, heb ik bij Flexclinics ervaren dat patiënten en dokters daar echt beter van worden! Zorg zoals het moet: met een gouden randje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor FlexClinics Orthopedie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.