Waardering van Gynaikon Klinieken Roermond - Roermond op 20 oktober 2019

5.8

Al eens eerder een abortus ondergaan bij een andere kliniek. In vergelijking met deze vond ik het dit keer wel tegenvallen. Niet de behandeling op zich want dit is goed gegaan en hier geen pijn van ondervonden, ook naderhand niet. Ik vond de locatie erg tegenvallen, heel weinig privacy. Er worden dingen hardop besproken bij de receptie terwijl de wachtkamer gewoon mee kan luisteren. Ook de ruimte met bedjes vond ik erg onprettig. Je zou toch denken dat deze gescheiden worden met gordijntjes maar je ligt gewoon met z’n allen in 1 ruimte dus ook hier totaal geen privacy. Dit heb ik als erg onprettig ervaren. En aangezien ik al eens een curettage ondergaan had wist ik hoe het werkte maar er werd niets uitgelegd van we gaan nu dit doen en dan dat. Ze begonnen gewoon zonder uit te leggen wat ze nu precies gingen doen. Naderhand verwachte ik een ziekenhuislunch oid aangezien je al zo lang nuchter bent (kreeg ik de vorige keer ook) maar je kreeg alleen een wafel. Betere voorlichting vooraf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gynaikon Klinieken Roermond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.