Andros Blaascentrum Baarn

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Overgang

ik wilde behandeld worden met bio-identieke hormonen. vooraf gebeld of dat mogelijk was. arts stelde dezelfde vragen als de vragenlijst die ik thuis moest invullen. was veeltijds bezig met computer, wat veel tijd kostte vw nieuw systeem. Op mijn vragen kreeg ik nauwelijks antwoord. Mbt de risico’s kreeg ik een plaatje met rode en blauwe poppetjes naar me toe geschoven. Ondertussen was arts bezig op computer. consult een uur, maar was 30 minuten. Arts daarvan zeker 15 minuten bezig met computer. Vroeg daarna of ik een buikecho wilde. Wilde ik niet. Stond later wel op de rekening. Het medicijn wat ik kreeg voorgeschreven was niet bio-identiek! Kortom weken gewacht op een consult, kortaf behandeld, geen bio-identieke hormonen. 275 euro armer en niks opgeschoten! Geklaagd over de rekening, omdat echo niet plaatsvond en dat het medicijn niet bio identiek was. Reactie: arts bepaald medicijn, niet de cliënt! Echo gewist op nieuwe rekening, bedrag hetzelfde!

Reactie van/namens Overige kliniek Andros Blaascentrum Baarn - Baarn

Geachte mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan onze kliniek niet naar tevredenheid is gegaan.
Hierover heb ik u al een mail gestuurd waarin ik u heb uitgelegd dat de echo van de buik niet prijs bepalend was. Uiteraard had deze niet op de factuur mogen staan, maar na correctie blijft het bedrag hetzelfde. Uw zorgkosten bij ons worden vergoed door uw zorgverzekeraar (met uitzondering van uw eigen risico) ook dit heb ik uitgelegd in mijn mail aan u.

Met betrekking tot de medicatie wil ik nogmaals herhalen dat dit de verantwoordelijkheid van de arts is i.o.m. de patiënt welke medicatie de arts het beste vindt passen. Het is niet zo dat een patiënt op consult komt alleen om de medicijnen te krijgen die patiënt zelf wenst.

Daarbij wil ik u nog melden m.b.t. het consult dat er inderdaad meer tijd gepland stond, bij de ene patiënt is deze tijd te ruim en niet volledig benut zoals bij u het geval.

Met vriendelijke groet,
Mascha van Huet
Klachtencoördinator Andros/Gynos Kliniek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Blaascentrum Baarn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.