Andros Blaascentrum Den Haag

Waardering van Andros Blaascentrum Den Haag - Den Haag op 26 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Daar ik als patiënt te veel pijn had en te ziek was , ook te passief was, heb ik zelf onvoldoende gevraagd, over de evt.behandelingen! Ik stond vrij om alles te vragen, dus kreeg ik van de arts goede uitleg over de behandelingen en de erkenning dat hij begreep zo goed hoe pijnlijk dit is! Zo begripvol! Ook kreeg ik goede uitleg over de de neurostimulatie en begrip voor de pijn die ik had! Bij de gynaecoloog ook hele goede uitleg over verschillende medicatie! De zorg die ik daarna kreeg was heel kundig en inlevend/begripvol! Alle middelen die men kon bieden zijn toen ingezet! Niets anders dan lof! Dit geldt voor alle artsen/deskundigen! Het herstel duurt nu nog voort! Het is een multidisciplinaire aanpak in een of twee dagen diagnose en de aanpak van de klachten dat is uniek te noemen! De bekkenbodemarts hele goede uitleg over hoe je het beste klachten van de blaas kunt voorkomen! De dietist heeft voor een persoonlijk dieet gezorgd Ort-moleculaire therapeut gaf vitaminetip

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Blaascentrum Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.