Heelkunde Instituut Nederland, locatie Amsterdam

Overige kliniek

uit 28 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Heelkunde Instituut Nederland, locatie Amsterdam - Amsterdam op 23 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Liesbreuk

Me door laten verwijzen naar Heelkunde Instituut vanwege goede recensies op internet met ernstige pijnklachten vanwege liesbreuk. Nadat ik eerst diverse vragenlijsten ingevuld had en extern diverse onderzoeken heb moeten laten plegen wordt me doodleuk verteld dat zij mij niet in behandeling willen nemen omdat er ooit stents bij mij geplaatst zijn. Op de website heb hier niets over kunnen lezen en ze hadden meteen aan de bel kunnen trekken bij het invullen van de vragenlijst. Had me veel moeite, tijd en kosten kunnen besparen. Wees gewaarschuwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heelkunde Instituut Nederland, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.