Waardering van Hyperbaar Geneeskundig Centrum Rijswijk - Rijswijk op 14 november 2019

8.7

De behandeling in het HGC op zich heb ik als zeer positief ervaren. Echter het verblijf in de zuurstoftank ervaarde ik als behoorlijk claustrofobisch, zeker de eerste keer (ik was toen bijna in paniek), maar dat deed niet af aan de vriendelijke en deskundige begeleiding van de dames en heer. Een dokter schreef mij wat diazepam voor om de scherpe randjes van m'n angstige gevoel wat af te zwakken. Dat hielp wel en samen met het kijken naar een film en het lezen van een tijdschrift heb ik de behandelingen kunnen uitzitten. Het resultaat was wonderbaarlijk. Na 17 behandelingen (i.p.v. de eventuele 40) was m'n wond genezen en ben ik weer een gelukkig mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hyperbaar Geneeskundig Centrum Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.