Da Vinci Kliniek, locatie Rotterdam

woensdag
donderdag

63 resultaten voor je selectie:

15 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden over het personeel.niets was te veel voor ze qua uitleg over alles zeer vriendelijk tegenover alle patiënten

1 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het personeel van Da Vincikliniek zijn zo zorgzaam, professioneel en begripvol. Ik heb mij tijdens de behandelingen erg op mijn gemak gevoeld. Ze letten heel erg goed op je en denken erg met je mee.

20 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgzaam en vriendelijk behandeld

8.7
17 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverleners doen hun werk met heel veel liefde , zij hebben een gewillig oor voor je en zijn ook erg geduldig. Alles wordt goed besproken. Ik vind het Top!

9.4
16 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt door het personeel veel en regelmatig persoonlijke aandacht besteed. Prima !

2 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Uiterst vriendelijk, behulpzaam en geduldig personeel

9.6
30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

helemaal geen pijn meer na deze behandeling, weefsel veel soepeler en niet meer rood en opgezet. Fijn om eens niet als een nummer gezien te zijn maar als persoon, respect voor jullie deskundigheid en...

9.3
31 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer patientvriendelijk behandeld. Goede uitleg en uitstekende verzorging.

9.9
28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zag er erg tegenop om deze behandeling te ondergaan, dankzij dit top team 40 behandelingen kunnen behalen. Door elk personeelslid wordt je gesteund en als persoon gewaardeerd. (Extra dank naar de...

21 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden tav. Professionaliteit en oog voor persoonlijke noden van de patient.

8.3
12 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

goede/uitleg tijdens de behandeling, constante controles tijdens de behandeling. Ik zelf had veel last van het zuurstof masker (benauwd gevoel) maar mede door de zorg van de Da Vinci kliniek heb ik...

25 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Helaas 't beoogde resultaat niet verkregen. ik heb 'n wondje op bestraald gebied bij de blaasspier waardoor ik incontinent ben en bloedverlies heb.

9.3
17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke verpleegkundigen Werd naar je geluisterd kundig

9.5
14 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was zeer tevreden over de begeleiding vanuit deze kliniek. Het personeel was aardig, begripvol en zorgzaam. Ze namen geen enkel risico. Gaven goede voorlichting over de behandeling.

8.7
8 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het personeel fijne omgang altijd warme sfeer alles wordt goed uitgelegd professionele top personeel

9.4
26 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

een prachtig team dat bijzonder klantgericht is, ondersteund door promovendi bij het emc. vrolijk, menselijk, effectief voor velen (niet voor allen, vermoedelijk). hulde.

8.4
26 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk en professioneel.

9.9
5 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

wauw wat een top team. zeer goed geholpen en bijgestaan tijdens mijn therapie.

4 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De therapie heeft mijn klachten van de bestraling sterk verminderd. Het is een aanrader om op te investeren.

19 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Was tweede keer dat ik kwam voor behandeling. Klachten waren weer deels terug gekomen door omstandigheden. Wederom warm ontvangen door het geweldige personeel. Klachten zijn nu na 40 behandelingen...