Kaakchirurgie Holland, locatie Rotterdam

Overige kliniek

Hoogstraat 99 A-103-A 3011 PK Rotterdam
010-2004229
Deze locatie is onderdeel van Kaakchirurgie Holland

Waardering van Kaakchirurgie Holland, locatie Rotterdam - Rotterdam op 14 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Verstandskiezen trekken

Gister in de nieuwe vestiging in Zwijndrecht geweest aan het Stationsplein, pas open en daarom hier niet te selecteren. Nadat ik recent nog door een kaakchirurg in Barendrecht ben geholpen die mijn hele schedel zowat uit elkaar trok was ik doodsbang. Vanaf het moment van binnenkomst stelde chirurg Philip van Damme mij gerust, gaf duidelijk de doelstelling aan, praatte mij door de hele behandeling kort maar krachtig heen. Ik stond in redelijk korte tijd weer buiten terwijl mijn verstandskies dwars lag, ten opzichte van de gewone kies die recent getrokken was veel lastiger maar dankzij dit team veel minder pijnlijk en een onwijze meevaller! Ik beveel deze kaakchirurg van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaakchirurgie Holland, locatie Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.