Waardering van Keizer Kliniek Assen - Assen op 21 mei 2019

9.7

Zeer goede ervaring bij colonoscopie naar aanleiding van bevolkingsonderzoek op dikke darmkanker, waarbij locatie en medewerkers rust, aandacht, respect en deskundigheid uitstralen. De maagdarmarts  was mij onbekend maar stelde voor het onderzoek relevante vragen om door mij gegeven informatie tijdens het intakegesprek (door verpleging) te verifieren. Na afloop gaf hij duidelijke en eerlijke informatie. De verpleging was aandachtig, zorgzaam en respectvol. Verpleging was zelf ook positief ten aanzien van de werksfeer.Ik vond de omgeving een verademing ten opzichte van een druk ziekenhuis.Wel dient aangemerkt te worden dat je bij eventuele complicaties (bijv. bloedingen, hartinfarct) in een privekliniek niet direct de outillage van een ziekenhuis tot je beschikking hebt.  Ondanks een goede anamnese, waarbij de risicopatienten opgespoord kunnen worden, blijft een iets groter risico bestaan dat bij een complicatie niet direct adequaat kan worden ingegrepen.Dit geldt tegenwoordig ook voor diverse andere ziekenhuizen, waar niet meer alle spoedeisende en specialistische zorg beschikbaar is.

Bent u of werkt u voor Keizer Kliniek Assen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.