Waardering van Kenniscentrum Wondbehandeling - Wondpoli - Venray op 11 maart 2019

• N.v.t.

9.3
  • Wondverzorging

Na een operatie in Duitsland aan de galblaas had ik oplosbare hechtingen erin gekregen alleen die waren geen succes waardoor alles is gaan ontsteken. Uiteindelijk zijn ze eruit gehaald maar ik bleef met een wond in de buiknavel zitten die niet dicht wou. Op eigen verzoek via de huisarts verwijziging gevraagd voor naar de wondpoli want tja elke keer naar Duitsland was geen goede oplossing.Ik kwam daar op de locatie Roermond onder behandeling van Kristoff en met doelgericht behandelen  en goed overleg is de wond nu mooi dicht. Echt wat een topteam! Zeker ook in Venray waar ik het laatste bezoek heb gebracht voor de wond en kreeg te horen dat het er mooi uitzag en de behandeling dan ook klaar was en in totaal 4 weken 1 x per week langs geweest in Roermond. Nogmaals alle Lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kenniscentrum Wondbehandeling - Wondpoli? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.