Waardering van Kinderplein Medisch Centrum voor kwaliteit van Leven, locatie Rotterdam - Rotterdam op 8 mei 2018

Wij zijn heel blij dat onze huisarts verwees naar dr. Sulkers van MC Kinderplein. We konden bijna direct bij hem terecht op een locatie in de buurt. Hij gaat echt in gesprek met het kind en is in staat de problemen snel te doorzien. In ons geval is medicatie een geweldig goed hulpmiddel. Door regelmatig contact zijn we in staat steeds tot een optimale dosis te komen waarbij het kind zichzelf nog is maar de ADHD haar niet belemmert. Deze arts geeft ons vooral het gevoel dat we het samen doen. Hij stemt ook af met de gedragsdeskundige van een andere instantie waar ons kind therapie volgt, heel fijn! Het rechtstreekse e-mailcontact is ook heel prettig en werkt snel. Verder ook grote complimenten voor het altijd behulpzame en goed bereikbare secretariaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kinderplein Medisch Centrum voor kwaliteit van Leven, locatie Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.