Waardering van Kliniek Zwijndrecht - Zwijndrecht op 8 oktober 2020

• N.v.t.

• Kaakchirurgie

Ik was erg zenuwachtig omdat mijn tandarts had verteld dat er 4 verstandskiezen uit moesten eenmaal bij kliniek Zwijndrecht zagen ze dat dit niet nodig was omdat er 3 perfect zitten en goed zijn doorgekomen. 1 moest eruit want die was afgebroken met een goede uitleg en op mijn gemak stellen en een beetje humor was de kies er binnen no time uit! Echt de prikken deden geen zeer en heb echt geen pijn gehad ook de dag erna niet! Je voelt wel dat er iets in je mond is gebeurt maar pijn kan ik echt niet zeggen! Ik heb zelfs geen hechtingen! Ik denk ook dat deze kliniek beter is dan het ziekenhuis je heb het gevoel dat je naar een gewone tandarts gaat, het is niet zo massaal! Ik raad deze kliniek erg aan en zou er de volgende keer weer naar toe gaan mocht dit nodig zijn wat ik uiteraard niet hoop

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Zwijndrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.