Waardering van MCV Nederland, locatie Twente - Hengelo op 18 december 2018

• N.v.t.

• Darmkanker

De spanning en onzekerheid, na een positieve uitslag van het bevolkingsonderzoek, werd bij het intake gesprek al gedeeltelijk weggenomen. Er werd helder en deskundig uitleg gegeven over de voorbereiding en de uitvoering van een coloscopie. De kleinschaligheid van de kliniek zorgt voor een prettige en persoonlijke sfeer.Een puntje van aandacht heb ik wel, en misschien een tip voor anderen: Er werd wel uitgelegd wat je niet mag eten voorafgaand van het onderzoek, maar niet duidelijk wat je wel mag eten. Op de website https://www.allesoverdarmonderzoek.nl/wp-content/uploads/2015/05/vezelarme-voeding-darmonderzoek1.pdf vond ik dat wel in een mooi schema.Verder alle lof voor alle medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCV Nederland, locatie Twente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.