Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade

zaterdag
zondag
maandag
8:30 - 20:00

Waardering van Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 23 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Bijna twee maanden geleden heb ik in de Jan van Goyenkliniek een artroscopie aan mijn schouder gehad. Na een ongeluk was deze behoorlijk beschadigd.   Al te lang pijn en medicatie dus op advies van een specialist naar Orthopedisch chirurg van de Bekerom van deze kliniek gegaan die aangaf dat een artroscopie van de schouder de oplossing was om van dit probleem af te komen.   Een paar jaar geleden heeft deze wonderdokter ook mijn linker elleboog waar ik jaren last van heb gehad uitstekend behandeld met 100 % resultaat, dus was ik voormijn schouder weer met vol vertrouwen naar hem toe gegaan.   De “operatie” is volledig geslaagd en ik loop inmiddels weer mijn ronden op de golfbaan! Pijnloos en kan mijn schouder en arm weer volledig bewegen. Vooral door de grote deskundigheid van Dr van de Bekerom en ook mede door de begeleiding van mijn fysio therapeut, ben ik weer een zeer gelukkig mens.   Chapeau ook voor de medewerkers van de Jan van Goyenkliniek die zich met mij beziggehouden hebben. Aardige en correcte mensen. Een professionele en zeker niet commerciële organisatie zoals andere privé klinieken die veel adverteren. Een aanrader!   Nogmaals mijn grote dank

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.