Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade

dinsdag
woensdag
donderdag
8:30 - 16:30

Waardering van Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 2 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Huidaandoeningen

CE arts weigert mij een bepaalde behandeling te geven omdat hij mij geen pijn wil doen.Dat ik dat geen enkel bezwaar vind telt niet. Ik moet begrip hebben voor zijn gevoelens. Daar kom ik niet voor.NB aan de balie zou ik graag hulp willen hebben met mijn rolstoel of rollator op de helling.

Reactie van/namens Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen - Amsterdam

Bedankt voor het schrijven van uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Medisch Centrum Jan van Goyen streeft altijd een tevreden patiënt na en daarom willen we graag met u in gesprek na het lezen van uw review. Ik kan u alleen via deze weg bereiken en wil u vragen, indien u behoefte heeft aan een gesprek, een mail te sturen naar jgroenevelt@jvg.nl waarin u aangeeft hoe we het beste contact met u kunnen opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.