Waardering van Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 31 december 2017

In brede zin ben ik erg goed geholpen. Het 1e consult bij dr. Winters en daarna bij de consulent aan het Concertgebouwplein verliep erg prettig. Ik voelde mij gehoord en gezien, zij namen de tijd voor mij en er werd met mij meegedacht. Ik kreeg voldoende informatie mee. Zoals beloofd werd ik gebeld voor een afspraak voor de operatie. De ontvangst op de dag van mijn operatie was prettig en ook de geruststelling op de ok was fijn. Ik bleef een nacht over en de verzorging was goed, de verpleegkundigen vriendelijk en het eten lekker. Dr. Winters is nog 2x bij mij geweest voor wat uitleg en om te kijken hoe het met mij ging.Dus alles bij elkaar een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.