Waardering van Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 13 december 2019

2.7
  • Wervelkolomaandoeningen

Wegens maandenlang aanhoudende pijn in mijn heup verwees mijn huisarts me door naar de orthopeed in de Jan van Goyenkliniek. Die kneep even in de zijkant van mijn been, keek verder nergens naar, niet naar mijn houding, rug of voeten en verwees me door naar de radioloog voor een echo. Nauwelijks communicatie. De vriendelijke radioloog zag niet zoveel op de echo, gaf voor de zekerheid toch maar een corticosteroïdeninjectie in mijn slijmbeurs en verwees me terug naar de huisarts, met de mededeling dat ze verder niets voor me konden doen. Het lijkt mij dat dat de omgekeerde wereld is: ik word doorverwezen naar een specialist om er achter te komen wat er aan de hand is, om goed en uitgebreid onderzocht te worden. Ik vind dit écht heel slecht. En ongeïnteresseerd. Mijn beoordeling gaat in de eerste plaats over de orthopeed.

Reactie van/namens Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw afspraak bij de orthopeed. Medisch Centrum Jan van Goyen streeft altijd een tevreden patiënt na en daarom willen we graag met u in gesprek na het lezen van deze review. Indien u behoefte heeft aan een gesprek wil ik u vragen een mail te sturen naar klachten@jvg.nl.

Vriendelijke groet, het team van Medisch Centrum Jan van Goyen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.