Waardering van Medisch Centrum Waalre - Waalre op 28 september 2018

3.0
  • Kniebandletsel

Ben 2 x bij medisch centrum Waalre geweest .2x zonder resultaat en weg gestuurd de tweede keer zonder maar fatsoenlijk te kijken en uit te leggen voelde me echt een nummer!!Nu voor second opinion in een ander ziekenhuis geweest en blijkt mijn meniscus kapot en mijn kruisband gescheurd ondertussen zelfs al geopereerd.Wel een dikke vette rekening gekregen ben dus erg ontevreden !!!!

Reactie van/namens Overige kliniek Medisch Centrum Waalre - Waalre

geplaatst op 6 november 2018

Allereerst vinden we het heel vervelend dat er een situatie ontstaan is, waarin één van onze patiënten zich niet goed behandeld heeft gevoeld. Wij stellen ons altijd ten doel iedere patiënt als gast te verwelkomen en niet als een nummer te behandelen.
De waarderingen op Zorgkaart Nederland geven daar over het algemeen ook blijk van.
In dit geval zijn we kennelijk
tekortgeschoten en dat betreuren we zeer. We komen we graag in contact met de persoon die deze waardering geschreven heeft, zodat wij ons persoonlijk kunnen verontschuldigen. Daarnaast ontvangen we graag wat meer informatie om gericht maatregelen te kunnen nemen ter voorkoming van dergelijke situaties.

Bent u of werkt u voor Medisch Centrum Waalre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.