Waardering van Medisch Centrum Waalre, locatie Waalre - Waalre op 11 maart 2019

9.7
  • Borstvergroting

Ben meer dan 100% tevreden over mijn behandeling bij Quole! Ben ontzettend snel geholpen wat echt een pre is. Dr Franssen heeft mij geopereerd (verwisseling van borstprotheses) erg vriendelijke menselijke arts die echt de tijd voor je neemt en goed naar je luistert, dit was erg belangrijk voor mij omdat ik geen doorsnee casus was. Heb 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen (Niet bij Quole) dit was een nachtmerrie in elk opzicht. Was dus erg angstig voor een nieuwe operatie. Dr Franssen heeft mij erg gerust gesteld en goed advies gegeven over alle mogelijke opties en eventuele complicaties. De operatie is uitstekend verlopen geen complicaties en een erg mooi eind resultaat! Maar niet alleen Dr Franssen heeft mij goed geholpen ook de dames vd receptie zijn erg vriendelijk, behulpzaam en zeer meedenkend geweest! kortom ik raad iedereen aan deze kliniek aan niet alleen voor hun deskundigheid, korte wachttijd maar door hun persoonlijke betrokkenheid!

Bent u of werkt u voor Medisch Centrum Waalre, locatie Waalre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.